Mobilní aplikace jako nejlepší způsob, jak inovovat své podnikání

Nejedna firma touží po inovaci. Zatímco některá se k tomuto kroku přece jenom uchýlí, jiná přesně neví, co si pod pojmem “inovace” úplně představit. A proto jedou dál v zajetých kolejích hledající odpověď. Jenže ono by se stačilo mrknout ke konkurenci, která se neostýchá a aktivně investuje například do mobilních aplikací.

Bylo prokázáno, že aplikace ovlivňují chování spotřebitelů, také obchodní modely firem i mění celá odvětví. A nemůžeme se tomu divit. Přece jenom je to telefon, který je prakticky neustále s námi a který je tak nástrojem umožňujícím nám kdykoliv pohodlně komunikovat, objednávat i platit. Stává se tím, co začíná nahrazovat notebooky i počítače. A aplikace jsou něčím, co si do telefonu stahujeme prakticky neustále.

Nejen inovace podnikání

Je sice pravdou, že se do mobilních aplikací investuje většinou proto, aby se inovovalo podnikání nebo aby se značka posunula zas o kousek dál, ale tak je pravdou, že se appky nevyvíjí jenom z tohoto důvodu. Důvodem může být i touha vylepšit nebo změnit kvalitu daného odvětví, ve kterém firma funguje. A zároveň může hrát roli touha dát uživatelům do ruky nové nástroje, které společnost odliší od konkurence.

Aplikace vyplňují náš volný čas

Je až neuvěřitelné, kolik času strávíme používáním aplikací. Poslední statistiky ukazují, že se čas, který trávíme klikáním na fotografie známých nebo nakupováním zboží skrze appku neustále zvyšuje.

Abychom byli konkrétní, pojďme si říct několik čísel. Věděli jste například, že chytré telefony používá celosvětově kolem tří miliard lidí? Zhruba devadesát procent času na telefonu trávíme v aplikacích. A z obchodů si prakticky denně stáhneme více jak sedm set milionů mobilních aplikací.

Přidej komentář

Your email address will not be published.

Start typing and press Enter to search